Vanliga frågor
Hur fungerar det?
Kontakt och upplägg av företaget i våra system är alltid gratis. Vi tar ett första personligt möte och tittar över dina behov och så ger jag dig ett kostnadsförslag.
Vilka företag har ni erfarenhet av?
Vi har mångårig erfarenhet från olika branscher såsom detaljhandel, import/export, konstnärliga verksamheter, konsultföretag etc.
Vad kostar det?
Ta en titt på prislistan här. Känner du dig osäker om vad och hur mycket hjälp du behöver så kan vi ta ett förutsättningslöst möte och kartlägga dina behov och jag kan ge dig ett fast pris för den tjänst eller de tjänster som du vill ha hjälp med.
Jag hjälper dig komma igång
Du kommer få all information gällande vad du ska skicka. Du behöver vara uppmärksam på din e-post eftersom all information du behöver, kommer komma den vägen. Deadlines för inlämning av bokföringsunderlag ska levereras till Byrån senast 10 dagar efter utgången av den period som redovisninen gäller. Allt material gällande bokslut senast 30 dagar efter räkneskapsårets utgång. Deklarations och beskattningsmaterial senast 30 dagar efter beskattningsårets utgång.